Torsdag och tråkigt väderr....

Torsdag !

Oj vilken skum dag egentligen. Har varit massa blandade känslor i luften, men på något sätt så har det varit en bra dag ! Fick reda på att jag klarat egelska A , och det känns sjukt skönt om jag får säga det !
Har precis badat, och det kan jag också säga att det var grymt skönt, så avkopplnade och man vart verkligen helt lugn i kroppen. Älskar att bada ! ^^.

Nej men snart är det helg. SKÖNT ! Efter en ganska lugn vecka i skolan så är jag väldigt trött och känner för att sova i typ flera dagar. haha, men nej jag ska även försöka utnyttja helgerna till att göra roligt saker, men även ha en chans att koppla av. Visst låter det bra, ? ! Iaf i mina öron.
Kvällen består av film, värmeljus, sängen och mumsa i sig en liten bit kladdkaka !
Hoppas ni alla får en super mysig kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0