thihi

Godmorgon ?

Lite sent att säga godmorgon kanske , eller ? ;)
Jag vakna väl ungefär vid 11, så blev det att fixa ordning sig lite och sen har ja vart och övningskört, och nu sitter ja i min säng med datan iknät och lyssnar musik, ganska skönt !

men jag gillar inte att det ska vara så kallt och blåsa, det är ju nästan så att man blåser bort :O
Men igår var det fredag, och det vart en lugn kväll hemma pontus kom över till mig, och sen var mammas kompis här. Jag och pontus chillade till en film, var inte speciellt pigg, det känns ju verkligen att skolan har börjat, man har blivit så extremt trött ....  Men det var en helt okej fredag kväll :)

Och idag är det lördag, skönt det var att få sova lite längre.
Men om ja inte dyker  upp här mer idag, så får ni ha en toppen dag, och krama lite extra på dom som ni älskar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0