ojoj

Jag saknar dig otroligt mycke.

Nu har skolan dragit igång igen, känns väl inte speciellt kul, men på något sätt så känns det skönt för att man får in sina rutiner igen. Och det kan ju vara bra, eller ?...
Aja onsdag idag iaf, hade naturkunskaps prov, vet inte hur det gick men kan bara hoppas på det bästa. Har också fått mitt nya schema, och jag klagar inte ! Helt perfekt för mig (:
Sitter även och funderar påm om ja ska färga håret eller inte, är väldigt osäker på vilken färg.. Men egentligen tycker ja om att vara blond, för ja tycker det är fint. Men skulle även vara kul att tedta något nytt. Hm...
Men det har varit en ganska okej dag ändå, men lite seg då och då, men då har man ju lilla pontus som livar upp stället (: hihi.
Men ja hoppas alla får en mysig kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0