Måndag igen

Hej allihopa !

Nu var snart måndagen slut, skönt !
Men har varit i skolan idag som vanligt, sen så träffade jag Stanley och gick en promenad. Rikttigt kul att träffa honom !

Helgen har varit bra, i fredags så kom min morbror från Norrköping och hälsade på. Var super kul att träffa honom, så det vart en lugn fredag. Och i Lördags så sov jag hos min sötnos Pontus, myspys på det!
söndagen så var det bara chilldag rakt igenom, vart att ta ett bad, kolla film.
Så jag har inge att klaga på.

Ikväll så ska ja kolla på mammor och minimodeler på 3an klockan nio, det kanske inte är jätte bra men något att kolla på iaf. Kollar ni på det ? Det började förra måndagen iaf.

Men ha en mysig kväll/natt

Så hörs vi när vi Hörs ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0