Lite bilder kommer här !

Usch vad jag är trött, har också konstiga känslor i kroppen som inte går att beskriva. Vet inte riktgigt vad det är, men det blir nog bättre, det är ju snart helg så klart det blir bättre eller hur ?

Men idag så slutade jag tio över två, ganska skönt faktiskt, sen så har jag fixat ny musik till mobilen, jag har varit och handlat med mamma och massa annat. Så det har varit en dag med saker att göra kan man säga, men nu är jag trött som f*n. Så det blir nog att krypa ner till sängs och kolla film eller något, sitter just nu att kollar på massa gamla bilder, snacka om minnen som kommer tillbaka.

Här kommer några bilder !


Karnivalen 2011


Mamma och jag sommaren 2011


Julen 2011


Sassa provar på att rida (a)


Och jag har börjar övningsköra 2011



Hoppas ni alla får en toppen kväll och ta vara på den tiden ni har med varandra allihop !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0