Godmorgon !

Godmorgon världen !

Sitter just nu i min säng och väntar på att dom andra ska vakna, min lillebror har redan dragit till en kompis och han kommer hem ikväll. Förstår inte hur han orkar åka iväg nu menmen.
Går kvällen spenderades med min söta lillebror, hade filmkväll och åt massa gott hihi.
Så fredagen var helt okej, skönt att det ta det lite lugnt också.

Idag är det lördag, och ja ska väl snart börja platta håret och fixa mig, för sen klockan två s¨har min morbror och moster fixat en överasskning, gissa om jag är nyfiken !!!!!

Men nej jag får inge gjort när jag bara ligger här, men jag kommer och berätta vad överasskningen var senare.


PUSS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0