Trött

Trött tjej...

Tisdag idag, och ja den dagen så slutar jag halv fem typ. Inte okej. Men det funkade bra ändå (: 
Men ja jag kom hem typ fem, då käka jag och sen la mig i bad. Och jaaaaa det var skönt. Tycker det är så kallt när man kommer hem, så då är det skönt med ett avslappnings bad. !
Har precis pratat med söta pontus, alltid kul att att prata med han ^^
Sitter ni vid datan och lyssnar på massa musik, ikväll blir det att kolla på Top modell Sverige med mamma, är det ngåon av er som kollar på det ?
Själv tycker jag hade hela den grejen är sådär, men aja deet är ju bara vad jag tycker.

Imorgon är det onsdag, och jag har bara en lektion skönt !! !

men nej nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan och drömma mig bort en stund (:


Juste, har bildbrist just nu så ni får vänta med bilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0