puss

Godkväll alla söta !

vet att jag varit slarvig med att uppdatera, men jag har legat sjuk. Haft feber och massa, men nu är jag på bättringsvägen och ska nog ta mig till skolan imorgon. ^^
idag så har ja varit och handlat med mamma och bobo, sen har jag kollat film. Och sen har jag faktiskt tränat, och nyss så duscha jag.
Ligger just nu i sängen och funderar på vad jag ska göra, om jag ska kolla en film eller något. Hm, svår fråga... men har ni haft en bra dag ?

Hörde också att vi kommer få snöstorm, och jätte kallt här under dagen imorgon och ända in till fredagen. och det gillar inte jag riktgit, jag är mer för sommar och sola och bada.
menmen, vintern har ju sina fina stunder också, tycker ju det är jätte mysigt att stå ute när det snöar och krama lite på den man tycker om, samma att gosa ner sig i soffan men filt och kolla film. men nej ja håller mig nog lite mer till sommaren iaf !

Men hoppas alla får en bra kväll så hörs vi imorgon, för nu ska ja ta mig ut på balkongen en liten stund ;)


Pusshej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0