torsdag...

Hej alla söta !

Snart helg igen, låter ju inte helt fel eller vad säger ni ?

Igår så var mamma och bobo i Linköping och handlade julklappar, snacka om att jag är nyfiken nu !!!

Har precis klivit upp från ett varmt bad, riktigt skönt. Älskar att göra det nu när det är så kallt ute, och man blir jätte trött av mörkret ! Men då är det skönt att ha en liten stund för sig själv, och bara pyssla om sig. Eller vad säger ni ? ;)

Aja fredag imorgon, ska dansa juldanser på idrotten. TAGGA !! haha, nej men det ska faktiskt bli ganska kul, för dansa är ända helt okej. Ikväll blir det iaf att chilla, ska kolla på - Tomten är far till alla barnen. Det måste nog vara den bästa julfilmen som finns. haha ! :D

Hoppas alla får en mysig Torsdag med mycke värme och kärlek !


'' Du får mig att le, du får mig att känna mig glad. Du sprider värme och glädje runt omkring dig hela tiden. Att bara se dig le får mig att le och känna mig varm. För mig så är du speciell och så kommer det förbli. ''





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0