FREDAG !

Äntligen Fredag !

Veckan har varit helt okej, tycker att veckorna går jätte snabbt. Galet.
Trodde ja skulle dö imorse när jag gick till bussen, det var ju typ storm .. och det regna massa när jag vaknade, usch det gillar jag inte. jag vill ha snö !!!! är det bara jag som vill det, eller vill ni också det ?
aja fredag idag, och jag har inga större planer, är ganska seg så blir nog en lungn kväll hemma. Skönt !

'' hatar den här osäkerheten som finns, att inte veta om man duger eller inte. Om man kanse gör fel vad händer då ? om jag råkar säga fel saker. Du säger ju alla rätta saker, allt som man vill höra. Det säger du.
Men jag lovar, jag kommer jobba på detta. ''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0