7 dagar kvar !

Godmorgon sötnosar !

Nu när jag gick upp så såg att jag att det snöade ! Helt galet ju, hoppas bara att det stannar kvar över julen och nyår. Då blir sassa glad ^^
Sitter just nu i soffan och typ är skit trött, ska väl börja fixa mig snart, känner mig så ofräch just nu. USCH inte okej...
Mamma och Bobo är ute och handlar ( som vanligt) men dom borde komma hem snart :)

Igår var det fredag, först var ja i skolan, hrlt okej faktiskt dansade juldanser på idrotten. Fett kul var det hihi. Sen så drog jag hem och typ käka, och sen kom mammas kompis hit och så kom pontus och gjorde mig sällskap. Helt mysigt och okej fredag !

Idag fyller bästa stanley år, GRATTIS ! :D

Själv får ja se vad dagen bjuder på, är bara lite smått glad nu och sitter typ och ler att det snöar och att det snart är jul !!!!!

Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0